HTML

HTML

HTML

Blogom?!

hogy miről szól? esetleg rólam.. de ez egyáltalán nem biztos

Látoga-tó

nézelödő akad

Linkblog

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szerzők

2008.07.08. 15:05 superman

unalOom..és az élet dolgai

hát elkezdődött a semmi első napja. 14 nap semmiből lassan túl vagyok az elsőn. holnap elvileg megyek strandra. ha mehetek. meg ha jó idő lesz. itthon a semmi így néz ki: 1 óra körül felkelek, gyors megebédelek, és beülök a laptop elé. ennyit csináltam ma.. élvezetes mondhatom. nem is tudok miről írni. próbáltam szépítgetni az oldalt. egy-két dologra rájöttem, egy-két dolog továbbra is homály maradt. erre jó a semmi. blogszépítésre! holnap elvileg mennénk strandra. nemtudom még, hogy mehetek-e. de talán elengednek. szörnyű ezt leírni.. "talán elengednek".. mintha be lennék zárva, és ha kimegyek, hat szempár szegeződne rám; mit, mikor, hol, kivel, miért, hogyan csinálok.  hát nem valami kellemes érzés.

Mindenkifüggvalamitől.. vajon én mitől függök? a szüleimtől? az időtől? a pénztől? nem. a barátaimtól. ők a legfontosabbak nekem. hadd ne soroljam fel őket. és két hétig nem láthatom őket, nem találkozhatok velük. nem az a legrosszabb, hogy hétvégén nem mehetek buliba, nem az, hogy nem szívhatok akár egy szál djarumot, hanem az, hogy nem találkozhatok velük. hátmindegy. megszívtam :] nem mondom, hogy ezentúl nem fogok többet cigizni, de ha fogok is, előtte 18-szor körbe nézek, hogy ki láthat. mer ezzel nem azt érték el, hogy a cigi rossz, és ne szívjak többet, hanem azt, hogy ha kegközelebb szívok alaposan nézzek körül. izgalmasabbá tették az életemet :] csak pozítivan. egyszerűen nem tudok sokáig rosszkedvű és pesszimista lenni. hála a barátaimnak. meg az öröklött géneknek.

esik. első napja a semminek esős. lehet azér, hogy ne legyen annyira rosszkedvem, az elszalasztott lehetőségek miatt? lehet, ki tudja. semmi nem történik ok nélkül. minden azért történik meg, mer meg kell történnie. azér buktam le a cigivel, hogy valami más lehessen helyette. nemtudom. de azt tudom, hogy nem véletlenül. minden rossz azér történik, hogy helyette vagy miatta egy jobb megtörténjen. ha bárki is visszagondol, hogy ha valami nem történt volna meg, vagy nem úgy történt volna, akkor mi lenne most? teljesen más. lehet rosszabb, igaz, lehet, hogy jobb lenne. nem tudhatod, a lényeg, hogy örülj annak ami van. és én örülök. vagyis megpróbálok örülni, ami általában sikerül. örülök, hogy vannak barátiam. örülök, hogy szeretnek. örülök, hogy van barátnőm. örülök, hogy szeret. örülök, hogy nyár van. örülök, hogy lebuktam. örülök, hogy esik. örülök, hogy itt írom ezt a blogot. örülök mindennek. tehetek mást? forduljak magamba, és gondolkodjak azon, hogy miért ilyen szar minden? megéri? egyáltalán nem. úgyis olyan rövid az élet, hát használjuk ki azt, ami megadatott nekünk. nem tudod mit hozhat a holnap. őszíntén engem nem is érdekel. lehet ünnepelt világsztár leszek. de lehet meghalok. ezér mondom el a barátaimnak, hogy szeretem őket. mer ha ünnepelt világsztár leszek, nem lesz rá alkalmam. és mer ha meghalok, akkor annál inkább se. és ezér próbálok ki mindent. mer mivan ha nem lesz rá többé alkalmam? nem akarom megtudni.

húha de nemtommilyen lettem. abba is fejezem, mielőtt túl késő lesz. vár az élet..vagyis a semmi.. de igazából nem érdekel, csak pozítivan :] pacsii

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://superman.blog.hu/api/trackback/id/tr44558905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása