HTML

HTML

HTML

Blogom?!

hogy miről szól? esetleg rólam.. de ez egyáltalán nem biztos

Látoga-tó

nézelödő akad

Linkblog

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szerzők

2008.07.06. 19:23 superman

partiitájm

a tegnapi nagyon nagy parti. nagyon nagy volt. kezdem előröl. fél8as busszal mentem be a városba, találkoztam a barátnőmmel és egyik közös barátunkkal ( aki az este folyamán rejtélyes körülmények között rosszul lett ) mentünk el az ünnepelt házához. négyen-öten már ott voltak, tíz percet késtünk. átadtuk az ajándékokat, amit nem tudtam becsomagolni, mer véletlenül barátnőm barátnőjénél hagytam, ezér a bolti zacskóban voltam kénytelen odaadni. de örült neki. aztán jött a szülinapi torta, szülinapi éneklés és a többi formaság. megnéztük az ajándékokat, egyből rácuppant mindenki az egyikre. navajonm? vízipipa! hárman próbáltuk összeszerelni, pezsgő, sör, és whiskey-cola hathatós befolyása alatt. de így is sikerült, első szívás megtiszteltetése engem ért. hmm fincsi volt, kétalmás ízű, hatalmas füst.. járt egy kört, és megegyeztünk, vagyis ketten rábeszéltük a többieket, hogy tegyünk bele whiskeyt. nna így még ütött is kicsit. közbe rendesen fogyott a whiskey. a fentebb említett közös ismerős a kertben nekifutott a röplabda hálónak. kiterült. majd úgy döntött hány egyet. három lett belőle. közben párhuzamosan a wc-ben hányt egy csaj, de ő a végére jól lett. 11 körül összeszedelőzgettünk még egy-egy uccsó pohár sangria, és elindultunk a discoba. gyalog. útközben össze-vissza fagytunk, de megérkeztünk. belépés csak 18 év felettieknek. nem vagyok még 16 se, de simán beengedtek, bár az elején kicsit paráztam. benn ment a tuctuc, nép még alig volt. éjfél körül lehetett. felmentünk az emeletre, beletelt egy kis időbe, minde lépcsőn egy ismerős. a fél suli itt volt. egy kis pia lejmolás után, azt hittük mi jól táncolunk. végülis nem nagyon tévedtünk. de ez akkor nem igazán tudott érdekelni. közben készültek partifotók, megtekintésük nem ajánlott. kettő körül kimentünk, barátnőm anyukája hazavitt engem. otthon még bekapcsoltam a tv-t, de elaludtam rajta. 4 körül felébredtem, gyorsan átöltöztem, összepakoltam az ágyamról és elaludtam.. hát ennyi volt. így külső szemmel nem tűnhet nagy bulinak, belüről az volt, igaz, nem olyan 'szétisszukmagunkat' parti ( erről majd lesznek történeteim ) volt, mint eddigi bulijaim nagy többsége, hanem 'érezzükjólmagunkatelvégreszülinapvan' fíling volt. zusammen egész jó volt, biztos, hogy lesz még ilyen. pacsi

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://superman.blog.hu/api/trackback/id/tr36556080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása